مسجد المهدی دیر-محله شهید ابراهیمی

ثبت فعالیتهای مسجد و اخبار فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی ومذهبی

مسجد المهدی دیر-محله شهید ابراهیمی

ثبت فعالیتهای مسجد و اخبار فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی ومذهبی

تمام فعالیتهای فرهنگی در مسجد واخبار مسجد و اخبار مختلف جهان اسلام در این وبلاگ ثبت می شود.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

حداد عادلحداد عادل در نشست همگرایی اصولگرایان:

مجلس دهم باید مجلسی در مسیر انقلاب باشد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید آرزوی یک مجلسی را داشته باشیم که در مسیر انقلاب باشد، حتی اگر هیچ کدام از ما آنجا نباشیم. بودن یک جریان خودی و تحمل اختلافات با او بسیار آسان‌تر است تا اینکه شاهد اتفاقات بدتری باشیم.به‌گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز یکشنبه در مراسم ضیافت افطاری اصولگرایان که در مجتمع آدینه برگزار شد با اشاره به حضور حماسی مردم در اجتماعات دینی و انقلابی طی یک ماه اخیر، اظهار داشت: ما در یک ماه اخیر تشییع پیکرهای شهدای غواص را داشتیم که حضور مردم در این مراسم بسیار پرمعنا بود و آنها  9 دی دیگری را آفریدند که پیام‌های داخلی و خارجی را اعلام کرد. در دهه آخر ماه رمضان جوانان در اجتماع مدافعان حرم در میدان امام حسین(ع) شرکت کردند که بسیار حیرت‌آور بود.

وی ادامه داد: اجتماع دیگری که از همه مهمتر بود حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بود که بسیار حماسی برگزار شد و این در حالی بود که مذاکرات هسته‌ای به اوج خود رسیده است و یک عده در آنجا با فشار لابی‌های صهیونیستی به ایران فشار می‌آوردند و در ایران نیز ملت یک سر سوزن در مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل کوتاه نمی‌آمد.

نماینده مردم تهران به دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری  اشاره کرد و گفت: دیدارهای مقام معظم رهبری یکی از برکات ماه مبارک رمضان برای ملت ایران بود. رهبری مدرسه‌ای را برای عموم ملت از مسئولان بلندپایه تا دانشجویان ایجاد کردند.

حداد عادل در بخشی دیگر از سخنان خود به مسئله مذاکرات هسته‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله هر آنچه پیش می‌آید در جهت خیر و صلاح امت باشد و خطوط قرمز رهبری نیز رعایت شود و تیم هسته‌ای از این میدان سرافراز بیرون بیاید، ما از جزئیات مذاکرات خبر نداریم ولی اعتماد کلی وجود دارد و امیدوار به نتیجه مطلوب هستیم.

وی تصریح کرد: بقای انقلاب همان مبانی است که انقلاب با آن پیروز شد، مادامی که به آن ملتزم باشیم قادر به حفظ انقلاب هستیم و اگر فاصله بگیریم این نعمت از دست ما خواهد رفت.

نماینده مردم تهران در مجلس با ابراز اینکه ائمه جمعه نقش پدری دارند و کارشان کار حزبی نیست و باید بر وحدت تأکید کنند، تصریح کرد: شرایط ما و جامعه در انتخابات امسال با دوره‌های قبلی متفاوت است، آنهایی که از سال 76 به این طرف تجربه دارند تصدیق می‌کنند که جای نگرانی وجود دارد، مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، مگر ما باید از سوراخ تفرقه چند بار گزیده شویم؟ آیا باید یک بار دیگر این موضوع را تجربه کنیم؟

حداد عادل گفت: بنده معتقدم اگر تمام نیروهای اصولگرا، ارزش و جریاناتی که به رهبر وفادار هستند دست به دست هم دهند باز هم نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. شرایط طوری است که نمی‌شود هر کسی کار خود را انجام دهد، وقتی با وحدت کار سخت پیش رود دیگر با  تفرقه چه اتفاقی خواهد افتاد؟

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های برخی چهره‌های جریان اصولگرایی گفت: در چند ماه اخیر شاهد تلاش‌های دوستان اصولگرا بودم، آقایان حبیبی، محصولی و فدایی نهایت بصیرت را در این مسیر نشان دادند و با هم جلسه گذاشتند و تلاش کردند که اصولگرایان به‌سمت وحدت بروند.

نماینده مردم تهران به فعالیت‌های جبهه یکتا اشاره و تصریح کرد: شاهد تلاش‌هایی هم توسط برخی از فعالین دولت قبل هستیم، آنها دور هم جمع شده‌اند تا بتوانند به وحدت جریان اصولگرایی کمک کنند.

حداد عادل با انتقاد از برخی جریانات سیاسی تصریح کرد: یکی از جفاهایی که در دو، سه سال اخیر شاهد آن بودیم این است که عده‌ای سعی دارند روی تلاش‌های دولت گذشته خط بطلان بکشند، این افراد جز سیاه‌نمایی کار دیگری نمی‌کنند، این جریانات طوری شد که مقام معظم رهبری در هفته دولت به آنها فرمودند: به فکر تخطئه دولت قبل نباشید تا برای خود کسب وجهه کنید.

وی افزود: البته عده‌ای در دولت قبل اشتباه کردند که دودش به چشم همه از جمله برخی برادران مخلص و خدمتگزار آن دولت رفت.

نماینده مردم تهران در مجلس نقش جامعتین را در موضوع وحدت اصولگرایی مؤثر دانست و گفت: تلاش‌های زیادی در این زمینه شده که جامعتین نقش پدری خود را ایفا کند، البته همه ما در 10 سال گذشته از فتنه و انتخابات‌های مختلف صدمه دیده‌ایم و امید و انتظارمان این است که جامعتین در جایگاه منطقی و بایسته خود بر وحدت اصولگرایان نقش ایفا کنند و نقش تعادل‌بخش و راهنمایی را داشته باشد.

حداد عادل تصریح کرد: اصراری که ما بر وحدت جریان اصولگرایی داریم حاکی از تشنگی قدرت نیست، اگر صرفاً برای پیروزی و ورود به مجلس تلاش کنیم با روح انقلاب و آرمان شهدا مغایر است، ولی چرا بر وحدت اصرار داریم؟ رهبری  در دیدار شب گذشته خود با دانشجویان فرمودند یک جریانی بعد از ارتحال امام در این کشور تصمیم گرفت که راه امام و مبانی امام را کنار بگذارد و این هدف خود را رسماً اعلام کرد و از اشتباهات راهبردی این جریان نیز همین بود.

وی  در ادامه سخنان خود به نقش اکبر گنجی در اشتباهات راهبردی جریان چپ اشاره کرد و گفت: ایشان در کنفرانس برلین گفت که  افکار امام را باید به موزه‌ها سپرد. من در مجلس ششم شاهد بودم که هفته‌ای نبود سخنرانی قبل از دستور داشته باشیم و کسانی از اکبر گنجی حمایت نکنند.

نماینده مردم تهران افزود: رهبر انقلاب فرمودند این جریان امروز پخته‌تر شده است یعنی نیت آن فرق نکرده بلکه نتوانسته است ملت را منحرف کند و بیشتر بر تجارب خود افزوده است که این باید برای ما هشدار باشد.

حداد عادل تصریح کرد: آیا نگران نیستید که یک مجلس شبیه مجلس ششم تشکیل شود؟ آیا احساس مسئولیت نمی‌کنیم؟ آیا به‌مصلحت انقلاب است که اصولگرایان در انتخابات آینده چند لیست انتخاباتی بدهند؟ آیا به‌مصلحت است که باز هم اختلاف کنیم؟ باید آرزوی یک مجلسی را داشته باشیم که در مسیر انقلاب باشد، حتی اگر هیچ کدام از ما آنجا نباشیم. بودن یک جریان خودی و تحمل اختلافات با او بسیار آسان‌تر است تا اینکه شاهد اتفاقات بدتری باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: با خود فکر کنیم اگر اختلافات را کنار بگذاریم چه‌چیزی را به دست می‌آوریم و اگر مجدداً اختلاف کنیم چه‌چیزی عایدمان می‌شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
e.110

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.