مسجد المهدی دیر-محله شهید ابراهیمی

ثبت فعالیتهای مسجد و اخبار فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی ومذهبی

مسجد المهدی دیر-محله شهید ابراهیمی

ثبت فعالیتهای مسجد و اخبار فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی ومذهبی

تمام فعالیتهای فرهنگی در مسجد واخبار مسجد و اخبار مختلف جهان اسلام در این وبلاگ ثبت می شود.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

۲۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

مصاحبه با حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی

تصویر یادداشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۱
e.110

بسم الله الرحمن الرحیم 

سپاس مخصوص خداوند که با توفیقات الهی خود و احساس تکلیف دینی و انقلابی شمامردم فهیم وبصیرشهرستان دیر  راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس باشکوهی خاص برگزار گردید و دراین راهپیمایی حماسه ای دیگر آفریده شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۱
e.110

به گزارش "مطاف24"، حجت الاسلام حسینی  در خطبه  نخست این هفته  گفت:روز قدس روزی است که تمامی مستضعفین در مقابل مستکبرین قیام می کنند  و حضرت امام خمینی (ره) قدس را یک مسئله بین المللی اعلام نمودند و در این روز نه تنها مسلمانان بلکه غیرمسلمانان نیز در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به صحنه می آیند.
حسینی دفاع از فلسطین را  در راستای منافع ملی برشمرد و افزود:دستاورد بیداری  جهان اسلام در پرتو همین راهپیمایی روز قدس است و امروز اگر شاهد موج خروشان اسلامی هستیم از برکات راهپیمایی روز قدس است .
وی تصریح کرد:روز قدس تنها دفاع از فلسطین نیست بلکه دفاع از قبله اول مسلمین  و آزاد کردن سرزمین های  اشغالی نیز هست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۷
e.110

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در زمینه صحیح خوانی قرآن در مساجد استان بوشهر تلاش شود گفت: ضروری است که قرآن و مفاهیم آن آموزش داده شود و در این زمینه از اساتید حوزه و دانشگاه استفاده شود

.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۲
e.110

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به وین، "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران از بالکن محل مذاکرات هسته‌ای به خبرنگاران گفت: تمدیدی در کار نیست و فردا هم به کار ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا کار تقریباً تمام شده است یا نه، گفت: (برای رسیدن به توافق) هنوز کار داریم.

یک مقام ارشد ایرانی در خصوص مذاکرات جاری هسته‌ای ایران در وین گفت: ما سخت کار می‌کنیم، اما حصول توافق از نظر لجستیک تا امشب ناممکن است، توافق نهایتاً یک سند 100 صفحه‌ای است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۳
e.110

حداد عادلحداد عادل در نشست همگرایی اصولگرایان:

مجلس دهم باید مجلسی در مسیر انقلاب باشد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید آرزوی یک مجلسی را داشته باشیم که در مسیر انقلاب باشد، حتی اگر هیچ کدام از ما آنجا نباشیم. بودن یک جریان خودی و تحمل اختلافات با او بسیار آسان‌تر است تا اینکه شاهد اتفاقات بدتری باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۲
e.110

به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب؛
از فطرت عفاف تا حکمت حجاب/ نگاهی به اثرات فردی و اجتماعی واجب مهجور خبرگزاری رساـ بروز و گسترش بدحجابی سلامت و امنیت جامعه را به‌طور جدی به مخاطره می‌اندازد به‌طوری‌که نه تنها حرمت خود فرد بلکه حرمت جامعه را نیز مورد آماج بسیاری از جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، بهداشتی و حقوقی قرار می‌دهد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۷
e.110

فؤاد ایزدی مطرح کرد؛
از فرار به جلوی غرب در مذاکرات تا مغفول ماندن اصول اقتصاد مقاومتی در مدیریت کشور خبرگزاری رسا ـ ایزدی گفت: دولت از اصول اقتصاد مقاومتی در مدیریت کشور پیروی نکرده است و چه توافق خوب انجام بگیرد چه نگیرد دولت باید همه تلاش خود را در راه تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گیرد.
 
 

فؤاد ایزدی استاد مطالعات آمریکا در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهداف پشت پرده آمریکایی‌ها در رابطه با چانه‌زنی‌ها، بازی‌ها و دبه درآوردن آنان در وقت اضافه مذاکرات، گفت: این روش آمریکایی‌ها است که همیشه در پایان مذاکره یا دبه کرده یا طرف مقابل را تهدید می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۳
e.110