مسجد المهدی دیر-محله شهید ابراهیمی

ثبت فعالیتهای مسجد و اخبار فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی ومذهبی

مسجد المهدی دیر-محله شهید ابراهیمی

ثبت فعالیتهای مسجد و اخبار فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی ومذهبی

تمام فعالیتهای فرهنگی در مسجد واخبار مسجد و اخبار مختلف جهان اسلام در این وبلاگ ثبت می شود.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

فؤاد ایزدی مطرح کرد؛
از فرار به جلوی غرب در مذاکرات تا مغفول ماندن اصول اقتصاد مقاومتی در مدیریت کشور خبرگزاری رسا ـ ایزدی گفت: دولت از اصول اقتصاد مقاومتی در مدیریت کشور پیروی نکرده است و چه توافق خوب انجام بگیرد چه نگیرد دولت باید همه تلاش خود را در راه تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گیرد.
 
 

فؤاد ایزدی استاد مطالعات آمریکا در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهداف پشت پرده آمریکایی‌ها در رابطه با چانه‌زنی‌ها، بازی‌ها و دبه درآوردن آنان در وقت اضافه مذاکرات، گفت: این روش آمریکایی‌ها است که همیشه در پایان مذاکره یا دبه کرده یا طرف مقابل را تهدید می‌کنند.

وی با بیان این‌که در سه‌شنبه گذشته اکثر شبکه‌های دموکرات آمریکا با اوباما دیدار داشتند، ابراز داشت: آن‌ها در این دیدار از اوباما درخواست کردند که مواضع جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها را جدی بگیرد چرا که در مسأله مذاکرات هر دو حزب یک خواسته دارند.

 

ایزدی با تأکید بر این‌که آمریکایی‌ها هم به این توافق نیاز دارند، اظهار داشت: آنها دنبال توافقی هستند که امتیاز بگیرند و امتیاز ندهند و این دو حزب هم به سختی تلاش می‌کنند که تیم مذاکره کننده آمریکایی مجبور به دادن امتیاز به طرف ایرانی نشود.

 

کارشناس مسائل سیاسی اظهارات جان کری پس از ارتباط ویدیویی با اوباما را مساله ای جدیدی ندانست و آن را نوعی فرار به جلو توصیف کرد.

 

استاد مطالعات آمریکا در ایران با بیان این‌که آمریکایی‌ها از تهدید به دنبال این هستند که به مرگ بگیرند تا به تب راضی بشویم، افزود: چیزی که تیم مذاکره کننده کشور ما باید به آن توجه کند یکی خطوط قرمز نظام و دیگری لغو همه تحریم‌ها در روز امضای مذاکره است و نباید به تهدیدات آن‌ها توجه کنند.

 

وی با اشاره به چشم انداز آینده مذاکرات، گفت: احتمال رسیدن به توافق بسیار است چرا که هم تیم ایرانی و هم تیم آمریکایی چه از نظر زمان و چه از نظر سیاسی سرمایه گذاری زیادی انجام داده‌اند و به دنبال پیدا کردن راه‌حلی هستند که به یک توافق خوب برسند.

 

ایزدی با تأکید بر این‌که تیم مذاکره کننده باید این نکته را توجه داشته باشد که نباید به هیچ قیمتی خطوط قرمز را زیر پا بگذارد، تصریح کرد: برخی در اظهارات خود می‌گویند یا باید توافق با گذشتن از خطوط قرمز را انتخاب کرد یا تحریم‌ها را ولی باید به آن‌ها گفت که می‌شود توافقی را قبول کرد که خطوط قرمز در آن له نشده باشد.

 

استاد مطالعات آمریکا به انتظار مردم و شرایط  اقتصادی دولت بعد از اتمام مذاکرات اشاره کرد و ابراز داشت: مشکلی که وجود دارد این است که دولت اقتصاد کشور را به مذاکرات گره زده ولی مشکلات اقتصادی کشور بخشی از آن به مذاکرات مربوط است و بخش قابل توجهی از آن به مدیریت اقتصادی کشور بر‌می‌گردد.

 

ایزدی در پایان با تأکید بر این‌که دولت از اصول اقتصاد مقاومتی در مدیریت کشور پیروی نکرد، خاطرنشان کرد: چه توافق خوب انجام بگیرد چه نگیرد دولت باید همه تلاش خود رادر راه تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
e.110

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.