مسجد المهدی دیر-محله شهید ابراهیمی

ثبت فعالیتهای مسجد و اخبار فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی ومذهبی

مسجد المهدی دیر-محله شهید ابراهیمی

ثبت فعالیتهای مسجد و اخبار فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی ومذهبی

تمام فعالیتهای فرهنگی در مسجد واخبار مسجد و اخبار مختلف جهان اسلام در این وبلاگ ثبت می شود.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

به گزارش "مطاف24"، حجت الاسلام حسینی  در خطبه  نخست این هفته  گفت:روز قدس روزی است که تمامی مستضعفین در مقابل مستکبرین قیام می کنند  و حضرت امام خمینی (ره) قدس را یک مسئله بین المللی اعلام نمودند و در این روز نه تنها مسلمانان بلکه غیرمسلمانان نیز در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به صحنه می آیند.
حسینی دفاع از فلسطین را  در راستای منافع ملی برشمرد و افزود:دستاورد بیداری  جهان اسلام در پرتو همین راهپیمایی روز قدس است و امروز اگر شاهد موج خروشان اسلامی هستیم از برکات راهپیمایی روز قدس است .
وی تصریح کرد:روز قدس تنها دفاع از فلسطین نیست بلکه دفاع از قبله اول مسلمین  و آزاد کردن سرزمین های  اشغالی نیز هست.

ایشان با اشاره  به شعار نیل تا فرات  صهیونیست ها اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس ایستادگی در برابر زیاده خواهی  و سلطه طلبی این رژیم منحوس است.
خطیب نماز جمعه دیّر دلیل بوجود اوردن داعش از سوی دشمنان اسلام را غافل شدن جامعه اسلامی  از مسئله فلسطین دانست و ادامه داد: تمام جنایات و ظلم هایی که بر ملت های یمن، سوریه ، عراق  و بمب گذاری های مساجد مسلمانان ،نشئت گرفته از اسرائیل است.
سید علی حسینی  حضور در راهیپمایی روز قدس را نه تنها دفاع از ملت  مظلوم فلسطین بلکه دیگر ملت ها نیز دانست و اضافه نمود: از رهگذر این راهپیمایی به کشور های 1+5 هشدار می دهیم که ملت  ایران زیر بار زور گویی های شما نخواهد رفت  و با گام های استوار و مشت های گره کرده در این راهپیمایی که عزت و اقتدار ما را به رخ دشمن می کشد حضور پیدا می کنیم.
 حجت الاسلام حسینی در خطبه دوم  نماز جمعه دیّر در رابطه با هفته فرهنگ مالیاتی  گفت: پرداخت مالیات بستر سازاقتصاد  مقاومتی  و بر طبق فرموده  رهبری یک فریضه واجب است.
وی افزود: جمعیت کشور با اتخاذ سیاست  های غلط در گذشته دچار کاهش شده است و رهبری نسبت به این موضوع بارها هشدار داده اند لذا باید مسئله تجدید نسل جدی گرفته شود.
ایشان  به سالروز حمله به مسجد گوهرشاد توسط رضاخان اشاره کرد و گفت: این روز به نام روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است و جامعه سالم از  خانواده ای سالم نشئت می گیرد و دشمنان کانون خانواده را مورد هدف قرار داده اند و اگر این کانون سست شود دشمن به اهداف شوم خود خواهد رسید.


سید علی حسینی با توجه به سالروز فتنه سال 78 عنوان کرد: در این سال عده ای با پشتیبانی دشمنان خارجی قصد به آشوب کشیدن فضای دانشگاه را داشتند که با هوشیاری رهبری  و حضور ملت نقشه فتنه گران نقش بر آب شد ، امروز نیز مردم  از نظام و رهبری  دفاع خواهند کرد.
وی با توجه به 23 تیرماه سالگرد گشایش نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : مجلس خبرگان با توجه به  وظیفه انتخاب رهبری از جایگاه ویژه ای برخوردار است  و از انجایی که دشمنان بیرونی  و عده ای در داخل خواب هایی برای این جایگاه دیده اند باید ملت با هوشیاری افرادی وفادار به نظام و عادل  را انتخاب کنند.
امام جمعه دیّر در رابطه با دیدار رهبری با اساتید دانشگاه ها و مسئله کاهش رشد علمی  کشور خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری  نگرانی خود را از کاهش رشد علمی  کشور اعلام داشتند  و  دلیل آن را برخی حاشیه سازی ها و سیاست بازی ها  در دانشگاه ها قلمداد نمودند.
حجت الاسلام حسینی  با اشاره به  مذاکرات هسته ای  ایران و 1+5بیان کرد: ما از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم  و به انها اعلام می کنیم  شما نماینده  ملتی هستید که  هیچ گاه زیر بار زور نخواهند رفت  و این ملت توافق عزتمندانه را خواهد پذیرفت.


خطیب نماز جمعه دیّر با توجه به  هفته همبستگی با مردم مظلوم یمن ابراز داشت: 80 درصد مردم یمن نیازمند کمک های انسانی و درمانی هستند و در راستای حمایت از این ملت مظلوم امیدواریم شما مردم شریف  در بحث جمع اوری کمک  برای مردم یمن با نهاد کمیته امداد ، جمعیت هلال احمر  و پایگاه های بسیج همکاری لازم داشته باشید.
امام جمعه دیر در خصوص طرح دریابست شیلات استان گفت: براساس این طرح دریا باید خالی از شناور صیادی باشد اما در صورت عدم پای بندی به قانون شناورها و عدم اعمال مدیریت صحیح از طرف شیلات مشکلی برای شناورهای قانونمند و مجالی برای شناورهای متخلف ایجادمی کند که دریا را خالی از صید میگو کنند و در زمان صید، هیچ میگویی در دریا نباشد.
وی در رابطه با ترخیص کالای ملوانی از طرف گمرک این بندر افزود: کالای ملوانی غیر ممنونه که از طرف گمرک ترخیص می شود براساس مصوبه شورای تامین استان نبایدبه عنوان قاچاق از طرف نیروی انتظامی توقیف شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
e.110

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.